Det har dykt upp några fläckar i innertaket i stugan. De ser ut att komma där det är skruvar eller spikar under färgen. Jag tror inte plåttaket från 80-talet läcker in. Kan det vara muskiss som leds ner via spikar?
Det är ingen vindslucka till den här delen av huset. Är det värt att såga upp en lucka bara för att kolla detta?
Tack!
Det är ingen vindslucka till den här delen av huset. Är det värt att såga upp en lucka bara för att kolla detta?
Tack!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så hoppas jag gärna att det är! Någon annan som har samma erfarenhet? Det har dock inte varit såhär förrän nu på 8 år sen vi skaffade stugan....BirgitS skrev:
Klicka här för att svara