Jag har problem med fukt i garaget. Vissa gipsskivor är helt kassa och måste bytas. Men såklart det tittas på grundproblemet, hur fukten kommer in. Jag gissar att det är för det samlas vatten som bara ligger där.
Så min fråga är, vad är det som ligger där idag?
Är det något man fixar i skarvarna eller dags att byta ut hela?