Hej,
Kan någon berätta för mig vad detta är för hyllplan.
Är det limfogad ek eller massiv ek?
Kan inte skillnaderna mellan dessa.
Hyllplanet är 2000x26x30
Försöker få fram ett värde på hela hyllan för att sälja, men vet inte om hyllplanen är värda 150kr eller 500kr.
Tack på förhand.
Kan någon berätta för mig vad detta är för hyllplan.
Är det limfogad ek eller massiv ek?
Kan inte skillnaderna mellan dessa.
Hyllplanet är 2000x26x30
Försöker få fram ett värde på hela hyllan för att sälja, men vet inte om hyllplanen är värda 150kr eller 500kr.
Tack på förhand.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är bara att hota med att slänga den i sopen eller ännu värre elda upp den utomhus i någon lokal "återbruksgrupp" på facebook så kommer någon köpa den för flera hundra.
Värdet skulle jag dock uppskatta till noll, som sagt.
"
Värdet skulle jag dock uppskatta till noll, som sagt.
"
Men, limfog ÄR väl massiv ek?
.
Är den inte massiv är det faner på spånskivestomme.
Vad jag kan se är det tre hyllplan och att köpa motsvarande (tunnare) kostar ju runt 1000-lappen, ingår det dessutom elfakonsoller så säger jag 500 som utgångspris begagnat.
Är den inte massiv är det faner på spånskivestomme.
Vad jag kan se är det tre hyllplan och att köpa motsvarande (tunnare) kostar ju runt 1000-lappen, ingår det dessutom elfakonsoller så säger jag 500 som utgångspris begagnat.
Lite förvånad hur du kan få svaret 0 kronor. Med 5 hyllplan lite mer än jag skrev tidigare. Jag brukar kolla nypris och sedan tänka hälften. Sen beror det på skicket och konkurrensen på vald annonssida. Samt hur bråttom man har att sälja.
Tusen spänn??
En hundring, max.
En hundring, max.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
Bara Elfa-delen borde väl vara värt 'killgissar'
2-300 spänn.
2-300 spänn.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Var finns den?
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Lite för långt bort för min del tyvärr, annars hade jag kanske varit intresserad.