C ConnyN #1 Medlem · Södra halvan av Sverige · 332 inlägg 26 jun 14:02 ConnyN Medlem Södra halvan av Sverige 332 inlägg 26 jun 14:02 #1 På min kap och gersåg så kan jag vinkla klingan upp till 45 grader åt vänster. Nu upptäcker jag (efter pinsamt lång tid) att det även sitter ett par grader åt höger. Vad fyller de för funktion? 🤔 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
På min kap och gersåg så kan jag vinkla klingan upp till 45 grader åt vänster. Nu upptäcker jag (efter pinsamt lång tid) att det även sitter ett par grader åt höger. Vad fyller de för funktion? 🤔
G Genomklok #2 Medlem · 901 inlägg 26 jun 15:32 Genomklok Medlem 901 inlägg 26 jun 15:32 #2 Om du behöver kompensera lite extra för att hörnet du ska sätta lister i inte är exakt 90 grader. Förresten är det samma åt vänster, där går det till 48 grader ser det ut som.
Om du behöver kompensera lite extra för att hörnet du ska sätta lister i inte är exakt 90 grader. Förresten är det samma åt vänster, där går det till 48 grader ser det ut som.