P Pesco #1 Medlem · 351 inlägg 8 maj 2007 11:49 Pesco Medlem 351 inlägg 8 maj 2007 11:49 #1 Byter 70 år gamla fönster. Ska bara fungera som ljusinsläpp i badrum, ett av två ska va öppningsbart. Vad rekommenderar ni för fönster? Ska hålla värmen någorlunda. Helst inte vara så dyrt (mer basic än deluxe).
Byter 70 år gamla fönster. Ska bara fungera som ljusinsläpp i badrum, ett av två ska va öppningsbart. Vad rekommenderar ni för fönster? Ska hålla värmen någorlunda. Helst inte vara så dyrt (mer basic än deluxe).
P Pesco #2 Medlem · 351 inlägg 10 maj 2007 08:19 Pesco Medlem 351 inlägg 10 maj 2007 08:19 #2 Duger tvåglasfönster av trä?