Hej där,
Kikar på vacuumatning av pellets från utomhusförråd 10-15m in till mellanförråd i pannrummet. Några som har erfarenheter av Pellvac resp Ulmas lösningar för detta?
Jodå, har lagt en blänkare där också men förvånansvärt tyst...
Har du sökt på pellets.info, skulle förvåna mig om det inte redan finns en hel del skriveti ämnet, vill minnas att jag själv läst en del trådar om det där.