481 795 läst ·
2 497 svar
482k läst
2,5k svar
Vackra gamla hus till salu
Efter att kikat mer noga är jag övertygad om att jag har rätt: se alla karotter i köket (hans passion för keramik), all blandad kompott när det gäller tavlor och de fina gamla ljusstakarna. Han lär sälja ut en del av bohaget... För att ge plats för mer samlande? Jag är väldigt imponerad!yonna skrev:
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu...vag-37/?utm_source=hemnet&utm_medium=referral
Det finns ändå inget som slår såna där gamla skånelängor med halm på taket.
Kanske ett "minislott" kan locka...
https://ludvig.se/fastigheter/harastorp/#property-images-popup
https://ludvig.se/fastigheter/harastorp/#property-images-popup
https://www.svenskfast.se/gard/vast...?utm_source=hemnet&utm_medium=referral#bilder
Detta är väl inget speciellt så sätt, men en renovering är påbörjad. Fina bilder, man blir riktig lockad att fortsätta.
Detta är väl inget speciellt så sätt, men en renovering är påbörjad. Fina bilder, man blir riktig lockad att fortsätta.
Inte så tråkigt läge och fin gårdsbild...
https://ludvig.se/fastigheter/gard-...ce=hemnet&utm_medium=referral#property-images
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://ludvig.se/fastigheter/gard-...ce=hemnet&utm_medium=referral#property-images
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Haha ja tyvärr är det ju så att min plånbok inte matchar min smakSågspånPappspikEternit skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Lite förvånande att den inte styckades innan försäljning. 80 ha är lite lite för att driva kommersiellt och lite mycket att köpa för skojs skull. Samtidigt är det förstås trevligt att det finns fina gårdar kvar med tillhörande mark.
Jaa lite för lite fokus på stalldelen för att marknadsföras som hästgård... kan vara jakträtten som är tänkt som uspNötegårdsgubben skrev:
