Vi bygger lättbetong hus i Småland, enplan på ca 150kvm.
Nu är huset tätt (tak/väggar/fönster/isolering) och byggfläktar är på plats.
Ungefär hur lång tid beräknas för uttorkning?
Vilka invändiga moment kan göras under torktiden och vilka bör man vänta med?
Tack, Sven