Nu har jag kört fast i tanken lite. Jag har en Philips Hue LED-slinga som ska löpa i takskenan och jag tänkte dra in kabeln vid den oranga pilen vid tak. Jag vill ha el på insidan av skjutdörrarna men planen att sätta en ROT-dosa på insidan, antingen mata från uttaget som syns eller från andra sidan där uttaget sitter på "insidan" av skjutdörrarna.
Men.. det finns inte plats för uttag och strömomvandlare OCH nedersta lådan. Workaround är att flytta upp nedersta lådan något men finns andra kreativa lösningar? Det är väldigt tight mot vägg.
Men.. det finns inte plats för uttag och strömomvandlare OCH nedersta lådan. Workaround är att flytta upp nedersta lådan något men finns andra kreativa lösningar? Det är väldigt tight mot vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är/räknas som en konstig placering?
Ska uttaget driva något i takhöjd är väl det naturligaste att placera det där? Taklampan har ju sina uttag i taket...
I vår skjutdörrsgarderob har vi uttaget i höjd med övriga i rummet (garderoben är efterkonstruktion i rummet) men jag skulle önska att de som gjorde det hade satt det där det används istället. Mindre vackert med en kabel klamrad utanpåliggande över hela väggen i garderoben istället.
Ska uttaget driva något i takhöjd är väl det naturligaste att placera det där? Taklampan har ju sina uttag i taket...
I vår skjutdörrsgarderob har vi uttaget i höjd med övriga i rummet (garderoben är efterkonstruktion i rummet) men jag skulle önska att de som gjorde det hade satt det där det används istället. Mindre vackert med en kabel klamrad utanpåliggande över hela väggen i garderoben istället.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 141 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 141 inlägg
Klicka här för att svara