Hej
Hade tänkt att bygga ett kortare staket med grind i. Vill ha tips och råd om vilken design jag ska ha på det.
Kommer bygga det i liggande vitmålad 45x45. Staketet kommer vara 600 cm långt. Vill ha större delen av staketet 180 cm högt med 50% luft. Det ska vara en grind (centrerad?!?) som jag tänkte göra 120 cm bred och 110 cm hög, bör jag göra i något annat mått?
Bifogar en bild med 4 olika alternativ och tar tacksamt emot andra tips och tankar. Skissen är ganska skalenlig.
Tack!
/Johan
Hade tänkt att bygga ett kortare staket med grind i. Vill ha tips och råd om vilken design jag ska ha på det.
Kommer bygga det i liggande vitmålad 45x45. Staketet kommer vara 600 cm långt. Vill ha större delen av staketet 180 cm högt med 50% luft. Det ska vara en grind (centrerad?!?) som jag tänkte göra 120 cm bred och 110 cm hög, bör jag göra i något annat mått?
Bifogar en bild med 4 olika alternativ och tar tacksamt emot andra tips och tankar. Skissen är ganska skalenlig.
Tack!
/Johan
Klicka här för att svara
