1 595 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Utomhusdush (det är varmt...)
Värmen håller på att ta knäcken på mig, någon som vet var man kan få tag på en snygg utomhusdush?
Undrar Mia
Undrar Mia
I min kravspec för nybygget ingick utomhusdusch utanför badrummet ... Jag har underbart minne av att hos släkting använda en sådan het dusch en vintrig julaftonsmorgon ... urläckert att duscha i gnistrande snö!
Liksom en del andra excentriciteter som jag petat in i kravspecen blev det strykning pga ekonomin. Det jag i detta fall mest oroade mig för var ingrepp i den putsade fasaden. Utedusch är faktiskt mer intressant om vintern än om sommaren ...
Men har man ett dolt utrymme ute och som inte ger alltför stor granninsyn så ger en utedusch definitivt mervärde.
Liksom en del andra excentriciteter som jag petat in i kravspecen blev det strykning pga ekonomin. Det jag i detta fall mest oroade mig för var ingrepp i den putsade fasaden. Utedusch är faktiskt mer intressant om vintern än om sommaren ...
Men har man ett dolt utrymme ute och som inte ger alltför stor granninsyn så ger en utedusch definitivt mervärde.
Härligt,jag och gumman åker på spa ibland och det är häftigt med utomhusbad mitt i vintern och att kasta sig upp och rulla sig i snön och sen ned i poolen igen,underbart !!!yonna skrev:
Klicka här för att svara