Hej, har ett problem med vattenburen golvvärme i nedervåning i en ordinär villa. Får inte ut varmvatten i slingorna och därmed ingen värme. Har genom åren haft dåligt flöde i de längre slingorna. Bör sätta ner flödet i de kortare slingorna framöver. Har 6 slingor i lika många rum. Tagit av styrdonen så jag har öppen ventil till varje slinga. Har spolat igenom varje slinga så inget hindrar flödet. Cirkulationspump fungerar. Kan läsa av ok värme i vattnet på termometer. Kan regleras med den vita reglerventilen. Får därmed fram varmvatten till golvvärmefördelaren och tilledning är varma. Därmot är returledningarna kalla. Har testat att enbart ha någon eller några av de justerbara ventilerna i returdelen av värmefördelaren öppna. Detta för att få mer flöde i öppna slingorna. Vad kan vara problemet? Börjar misstänka att det är felbyggt. Ytterligare till- och returslangar ner i golv är till radiatorer i ovanvåning. Tacksam för synpunkter.