Utloppspipen på min gamla blandare är trasig (den sitter inte fast ordentligt utan lossnar helt vid lite högre flöde). Förmodligen är blandaren original från 1947 då huset byggdes.
Köpte en sådan här
https://www.fmmattsson.com/sv/utloppspipar/28806350, men tyvärr passar den inte. Muttern på den är M26x1,5, men muttern på den trasiga pipen är så vitt jag kan se M24.
Finns det någon adapter från M24 till M26, eller någon annan lösning för att laga blandaren? Eller ska jag ge upp och köpa en ny blandare istället?