Varför blir jag utloggad hela tiden, ja titt som tätt i alla fall...?
Känns som att jag måste logga in typ varje vecka nuförtiden, vissa veckor flera gånger.
Mitt blodomlopp är ju förenat med siten, detta blir rent farligt ...
Känns som att jag måste logga in typ varje vecka nuförtiden, vissa veckor flera gånger.
Mitt blodomlopp är ju förenat med siten, detta blir rent farligt ...
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Händer inte mig så jag bara anta att du ser fel sida av myntet, säkert någon rekommendation från socialstyrelsen att man för säkerhets skull ska bli utloggad var, säg 3000:e inlägg - och det händer dig titt som tätt 
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Kör du något program som tar bort cookies, typ CCleaner, eller ställt in att webbläsaren ska rensa något när du stänger av den?Mikael_L skrev:
Ja du ... Jag kör från lite olika datorer och nallen ibland. Jag får börja hålla koll på ifall jag även blir utloggad från annan enhet än den datorn det mesta sker ifrån.
När det började hända så trodde jag att det berodde på uppdateringar i sitens mjukvara. Men jag hade nog förväntat mig en tråd typ denna efter ett tag, så till sist började jag grunna om det är bara jag som blir utloggad lite då och då.
När det började hända så trodde jag att det berodde på uppdateringar i sitens mjukvara. Men jag hade nog förväntat mig en tråd typ denna efter ett tag, så till sist började jag grunna om det är bara jag som blir utloggad lite då och då.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag har inte funderat så mycket på det men det kanske är så att vissa personer blir utloggade när vi publicerar en ny version.
Vi publicerade en ny version imorse och vi kommer att publicera ytterligare en inatt. Berätta gärna om du blir utloggad på nytt.
Vi publicerade en ny version imorse och vi kommer att publicera ytterligare en inatt. Berätta gärna om du blir utloggad på nytt.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hepp.
Utloggad någon gång den senaste halvtimmen.
Jag har inte märkt någon speciell utloggningstendens på andra enheter ,är kanske bara på denna dator.
Kan det möjligen bero på att google-analytics och googletagservises är blockerade för access här?
Utloggad någon gång den senaste halvtimmen.
Jag har inte märkt någon speciell utloggningstendens på andra enheter ,är kanske bara på denna dator.
Kan det möjligen bero på att google-analytics och googletagservises är blockerade för access här?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vet ej, blir du utloggad någon annanstans också?
Google tag manager är en rätt ny grej som vi inte vet om vi ska använda eller ej. Den är bra för oss eftersom den innebär att vi kan testa saker utan att publicera om sajten, men den kan också göra sajten marginellt långsammare. Vi har inte riktigt bestämt oss här. Vi föredrar en snabbare sajt framför att det är bekvämare för oss.
Google tag manager är en rätt ny grej som vi inte vet om vi ska använda eller ej. Den är bra för oss eftersom den innebär att vi kan testa saker utan att publicera om sajten, men den kan också göra sajten marginellt långsammare. Vi har inte riktigt bestämt oss här. Vi föredrar en snabbare sajt framför att det är bekvämare för oss.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hm.. vi har funderat men vi kommer inte på vad felet beror på. Vi lyckas inte heller själva reproducera felet. Eller vi kan åtminstone inte minnas att vi råkat ut för felet.
