Hej !

Någon som vet vad som behövs installers för att man ska kunna koppla in en utländsk hushållsapparat ( amerikansk)?

Hur omvandlas det heal och vet någon pris på detta arbete? Vi ska bygga nytt hus!
TACKSAM FÖR TIPD!!!!!!!!!!! :P

 
Om du ska köra amerikanskt behöver du någon form av omformare. Vi har ett elnät som leverar 230V 50Hz ut i våra uttag, Amerikanarna har 120V och 60Hz, dessutom ser inte deras vägguttag ut som våra.

Du ser det hela rätt bra på http://kropla.com/!ab.htm
Där kan du jämföra!

Det blir inte billigt att göra ett sådant jobb!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.