Nu är det dags att fundera över vem som ska göra iordning fasaden på huset. Har fått ett pris på drygt 250 000 kronor inkl moms för att putsa ett mexitegel hus, kvm pris runt 1000 kr. Priset avser tjockputs på mineralull.

Vi tycker att det är mycket pengar och funderar på att anlita en utländsk byggnadsfirma för att få ner priset. Har ni erfarenhet? Synpunkter? Tips på bra firmor och prisuppfattning?

//Generellt


 
Är det priset inkl. moms tycker jag det är helt OK... tänk på att t.ex. Polska murare inte är vana att köra tjockputs på mineraull.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.