1 099 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Uthus på obebyggd fastighet?
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 059 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 059 inlägg
Det är förmodligen beskrivet hos kommunen och varierar från fall till fall. Är den nyköpt i exploateringsområde i tätort kan du räkna med att det finns krav på att bygga bostadshus inom viss tid.
Hej, tyvärr är det några detaljer som saknas för att kunna ge ett bra svar. Jag skulle rekommendera att du ringer till kommunen och frågar just detta med din fastighetsbeteckning redo.W Wallawhoa skrev:
Men varför inte ringa och fråga? Får du ett nej kan du börja fundera på andra lösningar.W Wallawhoa skrev:
Klicka här för att svara