Halloj!
Ska bygga ett inglasat uterum och har lite funderingar.
Tanken är att isolera golvet och då vill jag inte ha trall pga springorna som kommer bli fulla med skräp.
Det lutar åt ett spontat furugolv inne och utanför blir det trall av något slag.
Antar att fler har gått på den lösningen, har ni problem med att golvet rör sig mycket pga luftfuktighet?
Skarven mellan trall och furugolv blir ju då under skenorna till glaspartierna, det borde bli att problem att få det tätt mot vatten?
Tjockleken lär ju inte heller vara den samma så då behöver man ju schimsa skenan eller hur gör folk i allmänhet?

Posta gärna någon bild med idéer om ni har
Trevlig helg