Vi i styrelsen i föreningen är intresserade av att låta ett fåtal av bottenvåningarna som har fransk balkong att bygga till en uteplats. Uteplatsen skulle då hamna under de ovanvarandes balkonger, vilket vi tycker skulle se bra ut.
Men hur gör man du med dessa medlemmars avgifter? Höjs andelstalet för dessa lägenheter? Måste alla medlemmar godkänna att dessa uteplatser byggs? Ställer det till administrativa och praktiska problem som styrelse och medlemmar måste ta ställning till?