Hej

Vi har planerat att bygga en sexkantig uteplats men märkte nu att ca en meter ner i marken är det väldigt blöt och vatten samlas. Hur kan vi göra för att bygga den på denna plats ändå ? Alla planering spricker om vi måste flytta den :'(

Uteplatsen är en variant som man kan hitta på http://www.gds.se/Crosslink.jsp?d=314&a=5535. Men vi ska ha trägolv i den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.