T T2 #1 Medlem · 239 inlägg 26 jun 2006 08:46 T2 Medlem 239 inlägg 26 jun 2006 08:46 #1 Hej Vi har planerat att bygga en sexkantig uteplats men märkte nu att ca en meter ner i marken är det väldigt blöt och vatten samlas. Hur kan vi göra för att bygga den på denna plats ändå ? Alla planering spricker om vi måste flytta den :'( Uteplatsen är en variant som man kan hitta på http://www.gds.se/Crosslink.jsp?d=314&a=5535. Men vi ska ha trägolv i den.
Hej Vi har planerat att bygga en sexkantig uteplats men märkte nu att ca en meter ner i marken är det väldigt blöt och vatten samlas. Hur kan vi göra för att bygga den på denna plats ändå ? Alla planering spricker om vi måste flytta den :'( Uteplatsen är en variant som man kan hitta på http://www.gds.se/Crosslink.jsp?d=314&a=5535. Men vi ska ha trägolv i den.