Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Hej,
ÄR det någon som sitter på ritningar till ett utekök som dom kan tänka sig att dela med sig av?
Även inspirationsbilder är ju uppskattat!
ÄR det någon som sitter på ritningar till ett utekök som dom kan tänka sig att dela med sig av?
Även inspirationsbilder är ju uppskattat!
Hej!petersson79 skrev:
Jag är själv på gång och jobbar med vårt utekök. Jag har alltid längtat efter en vedugn och nu blev det av. Köket ska givetvis kompletteras med en grill. Jag har tyvärr så har jag inga ritningar utan vi jobbar oss fram steg för steg. Sen bilderna tog så har köket kompletterats av en liten rostfri diskho som är placerad på baksidan av bänken. Granitskivan på bänken köpte jag på Blocket av en som slängde ut sitt befintliga kök.
Hoppas du får några tips av bilderna
Hej
Jag byggde en enkel bänk av trall med måtten 80x170cm, gjöt en betongskiva med hål för webergrillen.
Jag byggde en enkel bänk av trall med måtten 80x170cm, gjöt en betongskiva med hål för webergrillen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Hur gjorde du den ugnen, har du ritning/beskrivning på det?epch01 skrev:Hej!
Jag är själv på gång och jobbar med vårt utekök. Jag har alltid längtat efter en vedugn och nu blev det av. Köket ska givetvis kompletteras med en grill. Jag har tyvärr så har jag inga ritningar utan vi jobbar oss fram steg för steg. Sen bilderna tog så har köket kompletterats av en liten rostfri diskho som är placerad på baksidan av bänken. Granitskivan på bänken köpte jag på Blocket av en som slängde ut sitt befintliga kök.
Hoppas du får några tips av bilderna
Nyfiken På G här med men ska bygga lite tak och väggar också!
Klicka här för att svara


