D
Jag har skruvat fasad de senaste dagarna. Ungefär 900 skruv. Skruven har jag i de flesta fall dragit 1-2 mm in i bräderna.

är det värt att dra lite utefog över skriven eller ser det för taskigt ut om 10 år?

fasaden är målad i Falu vapen svart
 
E
Ingen fog, det är klart.
 
D
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.