D Derbyboy #1 Husägare · Skogen · 8 045 inlägg 5 jul 2021 23:35 Derbyboy Husägare Skogen 8 045 inlägg 5 jul 2021 23:35 #1 Jag har skruvat fasad de senaste dagarna. Ungefär 900 skruv. Skruven har jag i de flesta fall dragit 1-2 mm in i bräderna. är det värt att dra lite utefog över skriven eller ser det för taskigt ut om 10 år? fasaden är målad i Falu vapen svart
Jag har skruvat fasad de senaste dagarna. Ungefär 900 skruv. Skruven har jag i de flesta fall dragit 1-2 mm in i bräderna. är det värt att dra lite utefog över skriven eller ser det för taskigt ut om 10 år? fasaden är målad i Falu vapen svart
E El-Löken66 #2 Medlem · 6 703 inlägg 5 jul 2021 23:36 El-Löken66 Medlem 6 703 inlägg 5 jul 2021 23:36 #2 Ingen fog, det är klart.
D Derbyboy #3 Husägare · Skogen · 8 045 inlägg 6 jul 2021 13:49 Derbyboy Husägare Skogen 8 045 inlägg 6 jul 2021 13:49 #3 Tack!