Flyttat till nytt hus där köket enbart har underskåp och högskåp.
Saknar också skafferi som jag hade i gamla huset så behöver nyttja skåpen som finns maximalt.
Köket är från början av 2000-talet tror jag och har enbart hyllplan vilket är hyfsat opraktiskt.

Funderar på att montera utdragslådor för att kunna nyttja mer av utrymmet men osäker på vad som passar.
Mäter jag insida skåp så har jag två som är BxD 560x570mm och ett som är BxD 460x570mm.

Passar IKEA:s Maximera i dessa skåp?
Finns säkert andra lika bra/bättre alternativ så var kan man mer kika?
 
Dede77 Dede77 skrev:
Finns säkert andra lika bra/bättre alternativ så var kan man mer kika?
theofils.se
 
564mm i bredd om man tog på glasögonen.
Är ju samma bredd som IKEA så borde väl funka?

Ska kolla på theofils också.
 
Vårt Marbodalkök från 85 är 567 invändigt. Jag shimsade mellan med masonit för att IKEAs lådor skulle passa. Shimsade på gångjärnssidan, löste frigången mot dörren.
 
  • Gilla
Dede77
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.