654 läst ·
5 svar
654 läst
5 svar
utdragbara fläktar är för korta på djupet för IKEAs skåp?
Hej,
Renoverar ett kök och tänkte stoppa in en utdragbar fläkt, mest för att jag har en redan. Men jag noterar att IKEAs skåp är 37 cm djupa och de flesta utdragbara verkar vara gjorda för drygt 30 cm djup. Mätte på mitt 12 år gamla HTH-kök, där är överskåpen 32 djupa.
Någon som har övervunnit utmaningen? man kan så klart sätta någon passbit, är det så man förväntas göra på dessa skåp eller finns utdragsfläktar för djupare skåp ifall man kommit överens om att detta är den nya standarden?
Renoverar ett kök och tänkte stoppa in en utdragbar fläkt, mest för att jag har en redan. Men jag noterar att IKEAs skåp är 37 cm djupa och de flesta utdragbara verkar vara gjorda för drygt 30 cm djup. Mätte på mitt 12 år gamla HTH-kök, där är överskåpen 32 djupa.
Någon som har övervunnit utmaningen? man kan så klart sätta någon passbit, är det så man förväntas göra på dessa skåp eller finns utdragsfläktar för djupare skåp ifall man kommit överens om att detta är den nya standarden?
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Det blir alltid fett på köksskåp, det är inget farligt och inget som vanlig rengöring med diskmedel och varmvatten inte kan ta bort.T toma25 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden