Lars-Erik Jansson #1 Medlem · 20 inlägg 9 mar 2025 21:23 Lars-Erik Jansson Medlem 20 inlägg 9 mar 2025 21:23 #1 Jag har en utbyggnad på huset där undergolvet har börjat att ruttna. Märkte av det när golvet hade sjunkit på ett ställe. Hur gör jag för att rätta till detta?
Jag har en utbyggnad på huset där undergolvet har börjat att ruttna. Märkte av det när golvet hade sjunkit på ett ställe. Hur gör jag för att rätta till detta?
maah #2 Hobbysnickare · Uppsala · 3 158 inlägg 10 mar 2025 10:41 maah Hobbysnickare Uppsala 3 158 inlägg 10 mar 2025 10:41 #2 Vad kan vara anledningen till att det ruttnar? Det behöver man ha svaret på innan man börjar åtgärda något. En bild och en förklaring på hur utbyggnaden är utförd är en bra början. Står det på plintar eller torpargrund?
Vad kan vara anledningen till att det ruttnar? Det behöver man ha svaret på innan man börjar åtgärda något. En bild och en förklaring på hur utbyggnaden är utförd är en bra början. Står det på plintar eller torpargrund?
Lars-Erik Jansson #3 Medlem · 20 inlägg 10 mar 2025 10:57 Lars-Erik Jansson Medlem 20 inlägg 10 mar 2025 10:57 #3 maah skrev: Vad kan vara anledningen till att det ruttnar? Det behöver man ha svaret på innan man börjar åtgärda något. En bild och en förklaring på hur utbyggnaden är utförd är en bra början. Står det på plintar eller torpargrund? Torpargrund, det sitter 2 ventiler på varje långsida,
maah skrev: Vad kan vara anledningen till att det ruttnar? Det behöver man ha svaret på innan man börjar åtgärda något. En bild och en förklaring på hur utbyggnaden är utförd är en bra början. Står det på plintar eller torpargrund? Torpargrund, det sitter 2 ventiler på varje långsida,