Medlem
· Stockholms län
· 41 inlägg
Jag undrar också över detta. Du får gärna skriva här om du fick ett svar på denna fråga, manose.
Om man har utanpåliggande kablar, och det finns utbrytning på det infällda uttaget, kan man då montera ett infällt uttag utanpå väggen? Eller måste man ha en extra dosa för utanpåliggande montering också?
Om man har utanpåliggande kablar, och det finns utbrytning på det infällda uttaget, kan man då montera ett infällt uttag utanpå väggen? Eller måste man ha en extra dosa för utanpåliggande montering också?
Inte enligt reglementet, och jag har lite svårt att tro att det går att få till utan förhöjningsram.
Klicka här för att svara
