H Hassechris #1 Medlem · 1 inlägg 9 nov 2020 22:58 Hassechris Medlem 1 inlägg 9 nov 2020 22:58 #1 Har sladdar som sticker ut ur taket. Ingen krok finns. Ska jag sätta upp utanpåliggande uttag ? Och då undrar jag hur jag ska fästa det. Baksidan gör mig inte klokare. Tacksam för hjälp!! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #lamputtag
Har sladdar som sticker ut ur taket. Ingen krok finns. Ska jag sätta upp utanpåliggande uttag ? Och då undrar jag hur jag ska fästa det. Baksidan gör mig inte klokare. Tacksam för hjälp!!
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 26 007 inlägg 10 nov 2020 13:10 Demmpa Husägare Kalmar 26 007 inlägg 10 nov 2020 13:10 #2 Ser ut att vara fel typ av uttag, det kommer ut tre trådar ur röret men det är bara två poler i uttaget. Ser nästan ut som att ena tråden är gulgrön. Du måste först å främst säkerställa vilka funktioner dom olika trådarna har.
Ser ut att vara fel typ av uttag, det kommer ut tre trådar ur röret men det är bara två poler i uttaget. Ser nästan ut som att ena tråden är gulgrön. Du måste först å främst säkerställa vilka funktioner dom olika trådarna har.