Vit elradiator 400W med inställningspanel från en webbshop, dåligt betyg och pris synligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej i helgen har jag isolerat förrådet ca 11 kvm. Nu tänkte jag värma upp det för att kunna ha färg, dynor & annat bröte där i.

fungerar detta som är på bilden & länken? Tar gärna emot förslag på andra eluppvärmda element som funkar bra & inte är allt för dyra.

https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...armning/elektriska-element/elradiator-006859/

Tack på förhand !
// Mikael

Läs gärna recensionerna! Den verkar t.ex. inte starta om efter strömavbrott och det är inte så bra!? Om effekten räcker beror på hur väl förrådet är isolerat och hur långt norrut i landet det står.

Tack för svar Josth, ja det är ju en bra idé att läsa recensionerna!

förrådet står i Göteborg & är isolerat med flexibatts från rockwool med en tjocklek på 120 mm.

Det låter helt okej isolerat för att vara ett förråd och Göteborg har en dimensionerande vinterutetemperatur på -12,3°C så effekten räcker säkert för att hålla ett antal plusgrader. Verkar svårt att hitta bra elradiatorer till lågt pris. Elektronisk termostat är att föredra.

Ok Josth, tackar så hemskt mycket för hjälpen. Förhoppningsvis hittar jag något som funkar snart !

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.