Förstaval för mig hade varit vattenburen golvvärme.
Handdukstorken kan eventuellt räcka för att täcka värmebehovet beroende på effekt och effektbehovet för rummet vid DVUT. Men hade inte bara kört på det, skönt med varma golv i badrum, framförallt om man ska ha klinkers.
Andraval handdukstork och elgolvvärme.