Har kakel, flera än 100 plattor samt tvålkopp till tvättställ och en till dusch/bad. Är det någon som behöver och har ork och lust att rengöra dem från murbruk då de har varit i bruk tidigare. Finns i Björklinge, 2 mil norr om Uppsala ?

• Tre blå kakelplattor på en beige yta, med ett mönster i ljusare och mörkare blå nyanser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Turkos tvålkopp i keramik med marmorerat mönster, ställd på en beige yta.
    Skapa konto
  • Turkos tvålkopp i keramik, använd och i behov av rengöring. Står på beige yta med träpanel i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Jiji och 2 till
  • Laddar…
E Eva Bergström1 skrev:
Har kakel, flera än 100 plattor samt tvålkopp till tvättställ och en till dusch/bad. Är det någon som behöver och har ork och lust att rengöra dem från murbruk då de har varit i bruk tidigare. Finns i Björklinge, 2 mil norr om Uppsala ?
Hej, har du kvar några plattor? Är väldigt intresserad av komplettera plattorna i mitt kök..

M Marie Nordin1 skrev:
Hej, har du kvar några plattor? Är väldigt intresserad av komplettera plattorna i mitt kök..
Hej ! Såg att du skrivit och var intresserad av kakelplattorna. Jag har dem kvar. Det har inte varit så stort intresse, så jag har allt kvar. Ring mig 0705 377755. Hälsningar Eva

• Gilla
pjgb
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.