Det skulle jag inte göra utan att kolla med jurist först. Jag tror inte att du får stänga av så länge hyresgästen bor där.
Ponera att du gjort ett formellt fel med din uppsägning, så att den inte gäller. Stänger du då av el, vatten osv så har du gjort dig skyldig till ett rätt grovt avtalsbrott.
Att stänga av på egen hand är ungefär lika illa som att själv handgripligen vräka en hyresgäst utan att gå via kronofogden.