Idag upplever jag det som vanligt att TS börjar med en vag fråga om något och inlägget saknar bild, vilket leder till en massa motfrågor i onödan istället för att man bara kan hjälpa till direkt. Alla äger en mobil med kamera idag och kan ladda upp en bild men detta sker ofta bara efter förfrågan.
Skulle man inte kunna uppmana vid en ny trådstart att lägga in en bild på det man frågar om, där så är möjligt? Alltså inget tvång utan en tydlig uppmaning om möjligheten och kanske fördelen?
Skulle man inte kunna uppmana vid en ny trådstart att lägga in en bild på det man frågar om, där så är möjligt? Alltså inget tvång utan en tydlig uppmaning om möjligheten och kanske fördelen?
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Mycket bra förslag. Ofta vill jag svara "prova lägg till en bild så kanske du får svar" @Marlen Eskilsson 🤔
Bästa svaret
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Ja bra förslag. Jag skriver upp det på att-göra-listan.
Det står idag i välkomstmailet man får när man registrerar sig, men det borde stå när man startar en tråd också.
Det står idag i välkomstmailet man får när man registrerar sig, men det borde stå när man startar en tråd också.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Klicka här för att svara
