Har precis fått bygglov för fritidshus, ska gjuta platta på mark med golvvärme.
I ena änden av huset sluttar bef mark något. På en hörnet av huset är bef marknivå ca 1 m under färdigt golv.
Hur fyller man upp detta bäst så att det blir en stabil schaktbotten för plattan. L-stöd och sen fylla? Andra tips?