1 269 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Uppbyggnad av bjälklag
Lite oklart vilka bjälkar du vill ha synliga.C Chefred skrev:
Är det underarmen på takstolen du vill se från nedervåningen och uppe på dessa (övervåningen) ska du spika panel och sedan isolera och lägga golv?
Klicka här för att svara