Hej
Jag håller på och lägger in golvvärme och har i några rum valt att lägga XPS plattor från LK med 16mm rör.
I förläggningsbeskrivningen står det att ovansidan på rören inte får komma i kontakt med det lagda golvet. Problemet är att just i böjarna strävar rören svagt uppåt med följd att de kommer att ligga an mot golvet. Är detta ett problem, om så är fallet, hur fixar jag det?