Jag undrar om någon sett produkten i verkligheten eller ännu bättre testat den.
Vill veta vilken kvalité den håller, hur genomföringarna är gjorda, dvs om de tätar bra runt en standard 50mm kabelskyddsslang tex.

Har bara tre 50mm rör genom grunden och skulle behöva fler fördelningspunkter ute, tänkte de kostade inte så mycket (mot en fiberbrunn tex).

Mvh

Hej,
Såg denna tråden nu. Om du inte hunnit skaffa en Garden Hub då har jag några i min trädgård. Jag tycker dom fungerar fin fint till sitt ändamål. Det är ju egentligen bara ett svart rör som de borrat 4 hål i och satt ett lock på, locket har en tätning och håller tätt bra. Någon händig person kan nog dock lösa en själv.

Man får se till att packa materialet bra runt röret eftersom det finns risk, i alla fall i min trädgård där de sitter i matjord, att man råkar ”dra upp” röret en bit när man skall få bort locket vilket sedan kan göra det svårt att få ner det igen.

• Gilla
xLnT
  • Laddar…
P Pistol skrev:
Hej,
Såg denna tråden nu. Om du inte hunnit skaffa en Garden Hub då har jag några i min trädgård. Jag tycker dom fungerar fin fint till sitt ändamål. Det är ju egentligen bara ett svart rör som de borrat 4 hål i och satt ett lock på, locket har en tätning och håller tätt bra. Någon händig person kan nog dock lösa en själv.

Man får se till att packa materialet bra runt röret eftersom det finns risk, i alla fall i min trädgård där de sitter i matjord, att man råkar ”dra upp” röret en bit när man skall få bort locket vilket sedan kan göra det svårt att få ner det igen.
Hej, nej det har inte blivit något köp än. Men kul att höra dina erfarenheter.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.