Någon som vet vad det kostar att få diskhoarna underlimmade ::) ?

Såg att Ikea kunde göra detta om man ville.Men ingen prisinfo vad jag kunde se.

Så alla ni som har fått era underlimmade antingen på Ikea eller någon annanstans.
Vad har det kostat?

underlimmat på Ikea kostade 3195 på en laminatbänkskiva

Värt varenda krona

eric_l skrev:
underlimmat på Ikea kostade 3195 på en laminatbänkskiva

Värt varenda krona
Undrar bara om bänkskivan var inräknad i priset och hur lång den i sådana fall var?

Såg också något sådant pris det är utan bänkskivan priset på den tillkommer.

Vad är fördelen som gör att det är värt en sådan kostnad?

ThomasLindgren skrev:
Vad är fördelen som gör att det är värt en sådan kostnad?
Fördelen med underlimmat är att slippa dessa kanter där det alltid fastnar vatten och skräp. Betalade ca 7500:- för 4 år sedan för underlimmad ho i laminat. Hörnsågning och ca 4m skiva.

Per_Eriksson skrev:
Ikea har en folder med exakta priser på alla val och kombinationer man kan göra med skivorna.

Fanns på nätet tillomed:
[länk]

Tack så mycket för den informationen ;D

köpte underlimmad ho hos kvik och det gick på ca drygt 6.000kr utan bänkskiva, det som ingick var underlimning och diskho (diskhon vi valde gick på drygt 3.000kr)

S
Vi beställde vårt kök hos HTH i måndags. Vi ville absolut ha en underlimmad diskho...och de ville ha 3500 kr för det cirka. Men det får det väl vara värt!

Hälsningar Sandra

Jag funderar fortfarande om jag ska välja underlimmad eller inte. Hade tänkt köpa laminatskivorna från ikea och extrakostnaden jämför med "överlimmad" är ungefär 2500 kr.

Har köpt en bänkskiva i massiv ek från IKEA med måtten 359x70,6, dvs en decimeter djupare än standard. Underlimmad diskho och utsågat för häll. 13.000 kronor... Då ingår diskho med avrinningsyta o vad den kostar minns jag inte. Sen ska den ju fraktas hem, vilket jag har för mig var obligatoriskt, dvs. du kan inte själv hämta den på IKEA... o det kostar 795...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.