Hej

Jag ska underlimma en diskho i Silgranit från blanco till min betongbänkskiva.
Det borde inte va något problem, läst lite andra trådar, där det rekommenderats tec7 lim/fogmassa.

Grejen är den att jag ska ha en avfallskvarn, och den är redan inköpt, när jag får hem den inser jag att den väger bly. Det är en insinkerator 200.

Nån som har erfarenhet av underlimmad ho med avfallskvarn. klarar limmet av vikten även från avfallskvarnen (avfallskvarnen hänger i ho-n.

/malborn
 
E
Ledsen för att bumpa gammal tråd, men någon som fått klarhet i frågan?
:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.