Hej

SKulle till och beställa köket idag. Vi hade bestämt oss för en underlimmad ho i laminatskivan.
Valet föll på en Blanco Axia 8 i silgranit, men nu när vi pratar med köksleverantören så har hans leverantör av bänkskivor haft ett fall där lösningen har spruckit då man satte en silgranitho i en laminatskiva. De vill därför inte göra sådana lösningar längreutan endast stålhoar i laminatskivor.

Är det någon av er som har en underlimmad ho i silgranit i en laminatbänkskiva??
Någon som har satt in en sån?
Erfarenheter??

Hjälp önskas
Tack på förhand
Mazz
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.