Hej
SKulle till och beställa köket idag. Vi hade bestämt oss för en underlimmad ho i laminatskivan.
Valet föll på en Blanco Axia 8 i silgranit, men nu när vi pratar med köksleverantören så har hans leverantör av bänkskivor haft ett fall där lösningen har spruckit då man satte en silgranitho i en laminatskiva. De vill därför inte göra sådana lösningar längreutan endast stålhoar i laminatskivor.
Är det någon av er som har en underlimmad ho i silgranit i en laminatbänkskiva??
Någon som har satt in en sån?
Erfarenheter??
Hjälp önskas
Tack på förhand
Mazz