Hej! Vi håller på att renovera köket och har beställt en bänkskiva i laminat från Ikea och en diskho från ett annat företag online. Diskhon är undermonterad och på Ikea kan de göra undermonteringen på fabrik men bara om det är deras egna modell. Nu när hantverkaren kollat på diskhon säger han att den modellen måste limmas i fabrik/att vi får beställa en ny övermonterad. Vi är själva lite nya på det här och undrar:
1. Går det att göra själv trots allt (han verkade inte jättehype och kanske säger detta för att han inte kan)?
2. Finns det nån fabrik/liknande där man kan lämna in skiva och diskho och så fixar dom?
3. Annan lösning?