Har bilat upp en ränna på ca 20cm bred och 15cm djup i badrummet för nya vattenrör, nu ska jag gjuta igen allt och tänkte använda mig av en snabbhärdande betong. Har hört att man kan lägga leca kulor i botten och sedan gjuta ovanpå det. Vill bara höra ifall det är det man ska använda eller finna det någonting annat man kan använda?