Hej
Tack för allt jag lär mig i detta forum. Ovärderligt! Till min fråga:
Vi ska kakla ett par väggar i köket där det har suttit målad glasfiberväv. Det gick rätt lätt att dra ner (jag blev så entusiastisk att jag glömde handskar... Aj!)
Min fråga är nu om jag kan kakla på väggen som den är eller behöver skrapa/tvätta bort färgresterna? Eller räcker det med primer? Väggen består av betong (tror jag - lägenhet byggd 1964 - vägg mellan kök och badrum ) Jag bifogar foto på hur väggen såg ut ursprungligen och i nuläge. Mvh Annika
