2 164 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Underlag för kakel?
Hej,
Kan man kakla på skåpstommen? Vår diskbänk avslutas med en vägg till vänster och ett skafferi till höger. Vi har mosaik ovanför diskbänken och ut på vänstra väggen, men ingen mosaik ut på högra kortsidan, som är sidan på skafferiet. Vi skulle vilja att mosaiken fortsatte ut även på den kortsidan.
Skåpstommen är vanlig vit standard från myresjökök. Går det att kakla på den?
Hoppas jag har lyckats förklara någotsånär...
Kan man kakla på skåpstommen? Vår diskbänk avslutas med en vägg till vänster och ett skafferi till höger. Vi har mosaik ovanför diskbänken och ut på vänstra väggen, men ingen mosaik ut på högra kortsidan, som är sidan på skafferiet. Vi skulle vilja att mosaiken fortsatte ut även på den kortsidan.
Skåpstommen är vanlig vit standard från myresjökök. Går det att kakla på den?
Hoppas jag har lyckats förklara någotsånär...
Hmm man ska nog svara lite bättre... så folk slipper göra om.....lastkaj skrev:
Ja det går att kakla på skåp dvs trä MEN då skall man använda kakel lim, därför att trä rör sej och bruk är ett dött material så dom går inte speciellt bra ihop, vill du veta mer kontakta byggkeramikrådet...www.bkr.se
Klicka här för att svara