Hej
Känner mej lite osäker på hur jag ska göra underlaget för L-stöd. Dom är från 140 till 80 cm höga.
Underlaget är sprängsten.
Tänker starta med makadam 16/32 och padda. Sedan nåt finare.
Vad tror ni? Kommer makadamen att 'rinna' ner i håligheter? Jag menar inte genast för det är ju bara bra men efter några år/bosv
Känner mej lite osäker på hur jag ska göra underlaget för L-stöd. Dom är från 140 till 80 cm höga.
Underlaget är sprängsten.
Tänker starta med makadam 16/32 och padda. Sedan nåt finare.
Vad tror ni? Kommer makadamen att 'rinna' ner i håligheter? Jag menar inte genast för det är ju bara bra men efter några år/bosv
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle täta av med 16-32, köra med paddan på detta så det fyller ut alla håligheter, SEDAN duk på detta. Att lägga duk på sprängsten med krossmaterial med noll i sig innebär att nollet rinner bort efter några regnskurar då duken inte gärna släpper igenom vatten.
Alternativt så kör du med makadam som du paddar och sedan en femma flis ovanpå detta som du sätter stöden på.
Alternativt så kör du med makadam som du paddar och sedan en femma flis ovanpå detta som du sätter stöden på.
Klicka här för att svara