3 489 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
underbleck till sp/traryd med aluutsida?
Jo det är spårat för bleck, monterade SP-balans med aluutsida i sommras.
Kommer inte ihåg nu i skrivande stund hur djupt dom sitter, kan inte heller gå och kolla då jag är på jobbet.
Jag återanvände dock dom gamla blecken utan problem med för dåligt utstick.
Kommer inte ihåg nu i skrivande stund hur djupt dom sitter, kan inte heller gå och kolla då jag är på jobbet.
Jag återanvände dock dom gamla blecken utan problem med för dåligt utstick.
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
okej, ska se om jag kan kolla på en bygghandel på deras visningsfönster om man kan se nått...
edit hittade en pdf här på traryds fönster har spår som syns på genomskärning
http://katalogservice.profilplat.se/Teknisk%20info/F%C3%B6nster+Uterum/traryd.pdf
edit hittade en pdf här på traryds fönster har spår som syns på genomskärning
http://katalogservice.profilplat.se/Teknisk%20info/F%C3%B6nster+Uterum/traryd.pdf
Redigerat:
Sp/ traryd med alu sitter bleckspåret 20mm in från fönstrets utsida. 10mm för aluklädseln och 10mm in i bottenstycket.
De bytte plattform under förra året, kanske de inte bytt i utställningen? Det kan vara 18mm in och inte 20mm som jag skrev tidigare men de mm kan inte ha någon större skillnad .
Klicka här för att svara