Jag har beställt SP fönster i aluminium, vill i förväg ta reda på så mkt info som möjligt om monteringen men jag hittar ingenting på deras hemsida om hur man monterar underbleck i alu fönster? Någon som kan upplysa mig?
 

Bästa svaret

Förmodligen är det ett fräst spår undertill där du hakar i blecket eller för in och skruvar i karmen. Men det är undertill och syns inte framifrån
 
  • Gilla
ptk
  • Laddar…
Tack för svaret, uppskattas! Jag ska ta en bild när fönstret kommer för framtida referens :)
 
  • Gilla
holmberg87
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.