P ptk #1 Medlem · Skåne · 701 inlägg 6 jul 2018 22:31 ptk Medlem Skåne 701 inlägg 6 jul 2018 22:31 #1 Jag har beställt SP fönster i aluminium, vill i förväg ta reda på så mkt info som möjligt om monteringen men jag hittar ingenting på deras hemsida om hur man monterar underbleck i alu fönster? Någon som kan upplysa mig? holmberg87:s inlägg har markerats som bästa svar.
Jag har beställt SP fönster i aluminium, vill i förväg ta reda på så mkt info som möjligt om monteringen men jag hittar ingenting på deras hemsida om hur man monterar underbleck i alu fönster? Någon som kan upplysa mig?
Bästa svaret holmberg87 #2 Lösvirkesbyggare · Gävleborgs · 2 434 inlägg 10 jul 2018 20:26 holmberg87 Lösvirkesbyggare Gävleborgs 2 434 inlägg 10 jul 2018 20:26 #2 Förmodligen är det ett fräst spår undertill där du hakar i blecket eller för in och skruvar i karmen. Men det är undertill och syns inte framifrån
Förmodligen är det ett fräst spår undertill där du hakar i blecket eller för in och skruvar i karmen. Men det är undertill och syns inte framifrån
P ptk #3 Medlem · Skåne · 701 inlägg 10 jul 2018 20:54 ptk Medlem Skåne 701 inlägg 10 jul 2018 20:54 #3 Tack för svaret, uppskattas! Jag ska ta en bild när fönstret kommer för framtida referens