Hej på er,
Håller på med plattan och står inför gjutningen inom en snar framtid och funderar lite kring torkningen av kantbalken.
Grunden ser ut enligt nedan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Huset kommer komma ett par veckor efter gjutningen av plattan.
Väggelementen är prefabricerade och ser ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur ska man hantera torkningen av kantbalken?