Hej igen...
jag skulle nog välja bort dom 12 recept och ta istället pyrolys men jag vet att det är omojligt att få alla vettiga funktioner i ett och samma spis.
För min del blir det ett vit spis Bosch HSN972NSC - den enda jag kan få med pyrolys och stor platta till höger + pop-up vred. Jag läste att Pinger är inte så glad för vred i Bosch-spisar men jag chansar ändå - vill kunna gömma dom vred som inte används så dom håller sej rena. Jag kommer att sakna den lättskötta ytan som man får med en inbyggd häll men slipper bekymmer med ventilering av inbyggd ugn som skulle ändå sitta under bänken. Tyckte inte det var vettigt att bygga in en ugn som är anpassat att sitta i ögonhöjd ( skulle tränna sitt-ops för att manovrera styrpanelen ??? och lyssna på en fläkt till). Dom ugnar som är förutsedda att byggas in i ett golvskåp passade inte heller så väll som jag skulle vilja få det för det högre priset ibyggnad innebär.
Forums samlade utvärderingar har hjälpt mej jätte mycket vid mitt val

.
tack allihopa

gaia