2 540 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Ugn med automatiska program
Jag är också nyfiken!
Misstänker att det iofs inte tillför så mycket. Har själv haft en micro med hundra speciella program, för allt från ångkokt hälleflundra till pajbotten och 40 grader kulörtvätt, kan inte minnas att jag nånsin använde nåt annat än upptiningsfunktionen.
Misstänker att det iofs inte tillför så mycket. Har själv haft en micro med hundra speciella program, för allt från ångkokt hälleflundra till pajbotten och 40 grader kulörtvätt, kan inte minnas att jag nånsin använde nåt annat än upptiningsfunktionen.
Skälet till varför vi valde AEG framför andra produkter stavas: ALUTEC.dalle skrev:
Helt fantastisk! Ser ut som aluminium men är en färg som gör att det inte blir kladdiga fingeravtryck. Efter 1 år så har jag fortfarande inte behövt tvätta av kyl/frys tex.
I grund och botten så är ju annars Aeg, Electrolux och Husqvarna samma produkter med lite, lite annorlunda skal.
Är suuupernöjd med vår elux Eoc68200x ( Pizza/pajfunktionen är kanon)! Har använt den i ca 2mån än så länge, men tycker inte att avtrycken är speciellt jobbiga, använder vichyvatten nån gång och den är som ny igen. Lycka till
TyraMyra
TyraMyra
Tack TyraMyra, smart av elux att hålla knapparna borta från det rostfria. Smart av dig att använda vichyvatten (hoppas tropical/lime funkar, det enda vi får köpa för dottern...) 
Tycker du att det är omständligt (mycket knappande) för att komma fram till en "vanlig" funktion, t ex över/under 225 grader?
Tycker du att det är omständligt (mycket knappande) för att komma fram till en "vanlig" funktion, t ex över/under 225 grader?
Det kan du ju ställa in vilket som skall vara default .....dalle skrev:Tack TyraMyra, smart av elux att hålla knapparna borta från det rostfria. Smart av dig att använda vichyvatten (hoppas tropical/lime funkar, det enda vi får köpa för dottern...)
Klicka här för att svara