Tjohej.
Håller på och monterar kök från IKEA och har upptäckt att det behövs någon form av passbitar för att få till ugnen, som är monterad i en vinkel. Detta borde ju kökspersonalen ha informerat om kan man tycka, men det har de inte gjort. Hursomhelst. Nu ska jag ju lösa detta på något sätt och tänkte höra med er erfarna här hur man löser det hela. Ska man köpa några täckskivor och slänga på utsidan av skåpen som skall stå ihop i vinkeln, eller får man såga och måla någonting eget?